O vrtiću
Dječji vrtić Sopot nalazi se na dvije lokacije:
Viktora Kovačića 18c, centralni objekt, od 1977. god.
-
12 odgojnih skupina
-
radno vrijeme: 6:30 - 17:00
-
programi:
-
redoviti desetsatni program,
-
kreativnost u dramsko - scenskom sadržaju,
-
tjelesna i zdravstvena kultura i sport,
-
alternativni odgojno-obrazovni program prema pedagoškoj koncepciji Marije Montessori (jaslice i vrtić)
|

|
|
Ostrogovićeva 9, područni objekt, od 1979. god.
-
13 odgojnih skupina
-
radno vrijeme: 6:15/30-17:00
-
programi:
-
redoviti desetsatni program,
-
rano učenje engleskog jezika,
-
tjelesna i zdravstvena kultura i sport
-
alternativni waldorfski program
-
posebni program za djecu s teškoćama
|
 |
|
Dječji vrtić Sopot
-
osigurava jednake mogućnosti svoj djeci, doprinosi kvaliteti njihovog odrastanja te razvoju njihovih kompetencija za cjeloživotno učenje
-
osigurava uvjete za zadovoljavanje jednog od temeljnih prava djeteta - pravo na odgoj i obrazovanje
-
roditelje / skrbnike prihvaća kao partnere, koji ustanovu obogaćuju svojim posebnostima, kulturom i time pridonose kvaliteti ustanove u cjelini
-
otvoren je za kontinuirano učenje i unapređivanje prakse za djecu rane i predškolske dobi
-
pruža sigurno i poticajno okruženje za rast i razvoj djece rane i predškolske dobi
-
osigurava kvalificirani i stručni kadar
-
surađuje sa svim društvenim čimbenicima radi podizanja kvalitete odgojno – obrazovnog rada, te unapređenja i promicanja djelatnosti
-
osigurava uvjete za profesionalno cjeloživotno učenje i obrazovanje svih radnika.
Kontekst:
-
osiguravamo kvalitetno materijalno i socijalno okruženje s visokim obrazovnim potencijalom u cilju razvoja kompetencija djece
-
individualiziranim pristupom pratimo i procjenjujemo postojeće interese, znanja i razumijevanje djece
-
promišljanjem i kreiranjem novih mogućnosti za igru otkrivamo nove ideje i različite ideje za učenje
-
uz postojeću opremu, sredstva i didaktiku izrađujemo poticaje u cilju razvoja odgojno-obrazovnog procesa
-
cijelo okruženje izvor je aktivnog učenja djece te omogućuje suradnju djeteta s drugom djecom i odraslima
-
stvaramo sigurno i primjereno okruženje za boravak djece na otvorenom
-
zdravstveno-higijenski aspekt rada i protokoli sigurnosti jedan su nam od preduvjeta kvalitetnog rada
-
kontinuirano osiguravamo uvjete za sigurnost djece tijekom boravka u vrtiću
Otvoreni smo i prema društvenoj sredini...
-
stručne institucije
-
odgojno – obrazovne ustanove
-
društva i strukovne udruge
-
državne i javne ustanove
-
kulturne i druge ustanove
Cilj suradnje je podizanje kvalitete odgojno – obrazovnog rada i obogaćivanje života djeteta u vrtiću.
Ispiši stranicu