O vrtiću

 Dječji vrtić Sopot nalazi se na dvije lokacije:


Viktora Kovačića 18c, centralni objekt, od 1977. god.
  • 12 odgojnih skupina
  • radno vrijeme: 6:30 - 17:00
  • programi:
  • redoviti desetsatni program,
  • kreativnost u dramsko - scenskom sadržaju,
  • tjelesna i zdravstvena kultura i sport,
  • alternativni odgojno-obrazovni program prema pedagoškoj koncepciji Marije Montessori (jaslice i vrtić)


 
 
Ostrogovićeva 9, područni objekt, od 1979. god.
  • 13 odgojnih skupina
  • radno vrijeme: 6:15/30-17:00 
  • programi: 
  • redoviti desetsatni program,
  • rano učenje engleskog jezika,
  • tjelesna i zdravstvena kultura i sport
  • alternativni waldorfski program
  • posebni program za djecu s teškoćama
 

Dječji vrtić Sopot
  • osigurava jednake mogućnosti svoj djeci, doprinosi kvaliteti njihovog odrastanja te razvoju njihovih kompetencija za cjeloživotno učenje
  • osigurava uvjete za zadovoljavanje jednog od temeljnih prava djeteta - pravo na odgoj i obrazovanje
  • roditelje / skrbnike prihvaća kao partnere, koji ustanovu obogaćuju svojim posebnostima, kulturom i time pridonose kvaliteti ustanove u cjelini
  • otvoren je za kontinuirano učenje i unapređivanje prakse za djecu rane i predškolske dobi
  • pruža sigurno i poticajno okruženje za rast i razvoj djece rane i predškolske dobi 
  • osigurava kvalificirani i stručni kadar 
  • surađuje sa svim društvenim čimbenicima radi podizanja kvalitete odgojno – obrazovnog rada, te unapređenja i promicanja djelatnosti 
  • osigurava uvjete za profesionalno cjeloživotno učenje i obrazovanje svih radnika.

Kontekst:

  • osiguravamo kvalitetno materijalno i socijalno okruženje s visokim obrazovnim potencijalom u cilju razvoja kompetencija djece
  • individualiziranim pristupom pratimo i procjenjujemo postojeće interese, znanja i razumijevanje djece
  • promišljanjem i kreiranjem novih mogućnosti za igru otkrivamo nove ideje i različite ideje za učenje
  • uz postojeću opremu, sredstva i didaktiku izrađujemo poticaje u cilju razvoja odgojno-obrazovnog procesa
  • cijelo okruženje izvor je aktivnog učenja djece te omogućuje suradnju djeteta s drugom djecom i odraslima
  • stvaramo sigurno i primjereno okruženje za boravak djece na otvorenom
  • zdravstveno-higijenski aspekt rada i protokoli sigurnosti jedan su nam od preduvjeta kvalitetnog rada
  • kontinuirano osiguravamo uvjete za sigurnost djece tijekom boravka u vrtiću

Otvoreni smo i prema društvenoj sredini...

  • stručne institucije
  • odgojno – obrazovne ustanove
  • društva i strukovne udruge 
  • državne i javne ustanove 
  • kulturne i druge ustanove 

Cilj suradnje je podizanje kvalitete odgojno – obrazovnog rada i obogaćivanje života djeteta u vrtiću.


Ispiši stranicu